Läggdax tro?

ja, det känns onekligen så. Jag är aptrött,och tänker nu gå och lägga mej i hopp om att somna snarast!
Imorn tänkte jag vara pigg! Måste komma ihåg o ta med sopkärlena imorn bitti också,för helt seriöst så orkar jag verkligen inte göra det nu.
Har ett besök på UPM inplanerat imorgon också. Det är bra.

Noggster har varit på besök här ikväll,mycket trevligt!
Pannkakan blev god,som vanligt.. ;o) o mycke blev de,så Nogga fick matlåda med sej också!
Sen drack vi the/kaffe och surrade lite strunt.
Lowis stoppade jag i säng klockan 19.00 idag, tror hon behövde det! Eller jag vet ju att hon behöver det.
 O jag har inte hört ett pip ifrån henne på över en timme,så jag hoppas hon snarkar gott.. För sin egen skull, hur ska hon annars orka med skolan liksom?
Trötta barn är inga roliga barn, oavsett åldern på dom!

Näe, nu ska jag krypa ner..

Sov så gott! ♥


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0