långa dagar

haft världens längsta dagar,både igår och idag..
somnade inte förrän vid sex imorse,var vaken vid nio igen.. är jätte trött,men kan inte sova.
känns som om det är ett enda stort vakum i mitt huvud.
ena stunden gråter jag som ett litet barn,sen glömmer man bort sej en liten stund.
Fan,att det ska vara så jobbigt.
Det gör så förbannat jävla ont.

Fine,det är livets gång o bla bla.. Men näee.
Jag vill inte att det ska vara så, jag ville ju alltid ha min farmor hos oss.

Fan,fan,fan,fan, FAAN också!

 Min fina älskade farmor.
Jag är säker på att dom andra vackra änglarna ser efter dej.


Era tankar..
Postat av: Linda

Jag kan bara tänka mig hur det känns. Jag har bara min farmor kvar och vi har alltid stått varandra så nära. Gruvar mig så mycket tills hon går bort.



Det gör ondare än vad man tror! Önskar jag kunde säga något för att det ska kännas lättare. Det enda jag egentligen kan säga är att det blir bättre med tiden.



Jag är säker på att dom allra vackraste änglarna tar hand om henne nu.



Kramar till er!

2011-01-23 @ 19:47:36
URL: http://jagochmina.blogg.se/
Postat av: malin

Styrke Kramar till dig vännen! <3

2011-01-23 @ 21:06:20
URL: http://ariiba.blogg.se/
Postat av: Frempa

<3

2011-01-23 @ 21:54:47
Postat av: Sussilull

jag är säker på att de är HON som tar hand om dom andra änglarna ;) och jag är säker på att hon inte vill att du ska må så här dåligt! Tyvär måste man släppa iväg dom man älskar, och det gör ont... Så förbannat jävla ONT!! Men det var dags för henne nu... ALL Kärlek till dig <3 Puss

2011-01-23 @ 23:05:59

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0