Lill Farmorn ♥



Jag förstår inte. Jag vill inte.
Min finaste lilla älskade farmor.

Hon har ju alltid funnits här ju..

Älskade lilla farmor.

♥ ♥ ♥




Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Lilla söta farmorn... kan inte heller riktigt greppa det. Usch och fy.

Älskar er.

2011-01-23 @ 01:00:39
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Åsa

Neeeeej! Stackars joanna! :'( <3

2011-01-23 @ 11:04:44
Postat av: Mormor

Hej,Joanna!

Vilka fina ord, och en fin bild för farmor, du stod ju henne så nära så jag förstår det känns overkligt för både dig, och er alla förståss, som stått henne så nära. Tur du har Jesper hos dig nu,och Lova och pappa. Men nu har hon som du skriver fått ro. Jag skall ringa Emma nu så jag får höra hur hon har det nu. Kramar till er alla/ Mormor o Morfar.

2011-01-23 @ 13:17:23
URL: http://familjen-deliasson.se
Postat av: Emma

åh vilken fin bild på henne <3

2011-01-25 @ 14:33:53

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0