Lördag..

ajjemän, och jag fick världens längsta sovmorgon idag. Kan inte ens säja imorse, för klockan var fasiken 13.10 när jag kom ner. Och då kan jag tillägga att det var inte jag,som var ut igår.
Men jag fick sova ändå, och det var så jävla skönt.
Dom är snälla,mina hjärtan. Som låter mej sova.. ♥
Min kära sambo såg dock döende ut,där han låg på soffan!hehehe.. 
Så jag fixade lite mysig frunch framför tvn.
Mysigt,och lyxigt kändes det! ♥

Jag ligger typ kvar i soffan,under min kära värmefilt. Värmefilt,måste för övrigt vara en utav dom bästa uppfinnigarna. I love it!
Lowa och Jesper tog visst en skotertur dom..
Tycker det är roligt när dom hittar på saker,utan mej. Det värmer liksom mitt hjärta. ♥



Jag ska ta o röja upp i köket efter gårdagen.. för igår kväll var jag så sjukt jäävla trött!
Herregud, slocknade fem minuter efter att jag la mej på soffan. Tur Anna & Lowa roade varann. Vaknade dock när Lowis gav mej en gonattpuss,sa gonatt o gick upp o la sej. Lillfian!

Sen låg jag o Anna på soffan,o bara slöade o surrade strunt i ett par timmar..Innan hon for hem,o jag somnade.
 Det var trevligt! ♥

Vaknade dock när min karl, kom "insmygandes",smidig som en elefant och luktade som en hel bar. Meen,va härligt.. haha! ;)

                                                                                                                                                      

Igår bjöd jag förresten på Biffar fyllda med fetaost,och soltorkade tomater, o till det smörstekta champinjoner,o  hemmagjord klyftpotatis,med svartpepparsås,o rödvinsås. Meeen jävlarns va jeg åt. De va riktigt jävla gott.
Till efterrätt blev de semlor.
 Maaan doo, va gött!! =)

Tror jag ska smyga i mej biffarna som blev över nu faktiskt..

Ikväll väntas ett resturangbesök tillsammans med min älskade. Och sen bio?
Vi får se.. Myspys ska de bli iaf! ♥




Era tankar..
Postat av: Ida

Åh så mysigt, vart blev det? Minns inte när jag var ute och åt sist, om man inte räknar dixies....Fast biffarna lät inte så dumma dom heller:-) I husås är det bra, förutom snön, jag har gått från att älska snö i alla dess former till att förbanna den, i alla fall den snön som envisas med att driva in på vår gård, det har inte snöat i natt men meterhöga drivor är det likförbaskat.... Fjantsnö!

2011-01-16 @ 09:44:44
URL: http://idaa-idaaa.blogspot.com/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0