måndag

jao och,nästan vardag igen.. Karln jobbar ju igen, men Lowis har lov en vecka till!
Så vi får väl se vad vi ska hitta på med..
Idag har vi umgåtts med mina favvo systrar, o lilla syster. ♥
Va på DollarStore en sväng,där fanns de inte alls nåt skulle jag vilja påstå.
Men vi fick ju lite tid o gå,typ.. =)

Nu ska jag o Lowis fika,sen blire nog sängen, jag är sliten..ska kika klart på FamiljenAnnorlunda också. Härliga familjer! =)

Skrev för övrigt i förra inlägget att jag inte reagerat någonting på Doris, men NU känner jag mej lite tungandad.. ska ta lite spray o hoppas på att det lättar..

bla bla bla.. har någon sorts blockad. har så jäkla mycket jag skulle vilja skriva,bara skriva för o skriva av mej.. men så fort jag sätter mej för o skriva blir det liksom bara stopp.
Det kommer ingenting.
Förstår inte varför?

aja,de kanske släpper..jag hoppas det.
 För jag behöver ju skriva..det hjälper ju mej på något sätt.


Era tankar..
Postat av: Tirja

Har samma problem när jag vill skriva av mig, man kommer som inte ihåg vad det är man gått och tänkt på hela dagen, eller så lyder inte fingrarna!



Sen har jag en person i mitt liv som ställer tusen miljoner frågor eller grinar och skriker och beter sig som ett barn om man skriver fel saker och det är jobbigt att känna att man inte kan skriva vad som helst i sin egen blogg pga en annan människa!



Vilken söt liten katt ni skaffat :) Skulle gärna ha katt jag med, eller vi ska jag väll säga men ingen av oss tål dom :(



Kram

2011-01-03 @ 20:36:28
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja det är ju det, men det känns varje kväll även fast jag är sjukt stolt över att jag överhuvetaget gör något alls på dagarna mer än det lillen kräver av mig, som att jag gör och hinner för lite :( Men nu har jag städat upp så pass mycket i gästrummet att datorn får flytta tillbaka (har precis städat av skrivbordet så den får plats :P ) så då kanske jag inte sitter vid den så mycket iaf :)



Jo då vi har haft det riktigt bra faktiskt :) Skönt att han varit hemma men jobbigt när han for som vanligt! Jo jag är det ända tills på fredag kväll då han kommer hem igen :(



Okej jag är en DJURmänniska så jag vill ha mycket djur, men just nu har vi bara dammråttor ^^

Ah dom är riktigt bra till det :)

Jag är bara allergisk mot vissa individer eller om jag är uppe i dom för mycket, vissa går jätte bra, andra kan jag inte vara i samma hus som!



Kram

2011-01-03 @ 21:31:24
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0