mina myspojkar!

ja, mina myspojkar är Mikael & Pär.. Jag och Mikael har varit kompisar sen jag kikade ut,vi har alltså vuxit upp tillsammans,o helt enkelt gjort de mesta tillsammans sen jag föddes! Mikael är nämligen två veckor äldre än mej. Vilket jag ständigt blivit påmind om.. ;) Våra mammor umgicks jämt o ständigt, så vi hade som inge annat val.. ;o) Vi är t.om döpta tillsammans! 
 Pär,han kom in i mitt liv några år senare, på kyrkis eller något sådant. Han är ju från "grann byn".. :)
Dom här pojkarna har,(liksom flera av mina diamanter)  följt mej under alla år,
och dom tycker jag himla mycket om! ♥

Idag har jag fått äran,o umgått med dom,båda två.. Först dök Mikael in lagomt till när jag tänkte ta min powernap,så jag hoppade över både den och göra nyttiga/viktiga saker! Sjukt mycket roligare iaf..
Sen hämtades barnet hem, vi hälsade på farmor en sväng också.. innan vi for hem o stekte korv till middag! Ringde Mikael o tyckte han skulle komma o äta också. Så,så blev de.
Lagomt till chokladpuddingen och kaffet dök då Pär in.
De va trevligt! =)



nu lurar jag på om det kanske börjar bli läggdax?
men jag är hungrig,igen! eller ja, sugen på något..men vaaad?
hårdbrö' mackor med leverpastej, igen!? känns ju tamt, men ack så gott..och oj så
mycket bättre än choklad och bumlingar! Tur jag har varken choklad eller bumlingar hemma.
Och att två karlar och ett barn hjälpte mej med att äta upp chokladpuddingen!
fan va härligt det är med pms och stundande mens.


ligger förresten under min warm&cozy filt nu,å fyy va gött de är!
Jag älskar den.  ♥


ett hett tips,för fryslortar som mej! ;o)

annars så har min mage,återigen ballat ur. För femhundratusende gången, minst!
Jag blir så jävla trött.
Imorn måste jag inhandla proviva,och annan braförmagen mat..sådan mat är sällan god! Det är inte alls bra, och framförallt inte när min mens är på ingång och jag äter ALLT! gaah.
Dålig tajming,preecis som brukligt.
Och, jävligt intressant för er o veta,om inte annat..

Näe,nu ska jag ta o hoppa ner i bingen faktiskt!
O vaknar jag av denna jävla tandvärk senare,så ska jag absolut pröva Fridas tips! (Finns under kommentarer på förra inlägget.) Borde ju funka båda två tycker jag!
Tack för tipsen Frida! :) Och jag hoppas allt är bra med dej och finaste lillkillen..
Lillys
blivande pojkvän,är det väl!? ;o)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0