♥ Mina rädslor

jamen visst.
Det här inlägget kan fan bli långt känner jag!
Jag har ju ganska många rädslor när jag tänker efter.
Ibland är det dumt att tänka efter.
En del är maniska och andra inte.

Tror jag bjuder på en lista med några av mina rädslor,utan inbördes ordning.


Tandläkaren - allt,precis allt som har med tandläkaren att göra! Vet inte ens om det räknas som rädsla. Snarare en sjuklig fobi. Jag klarar verkligen inte av det. Jag får panik,och gråter bara vid tanken.
Och för er som tycker jag är löjlig.. prova följ med mej en gång,sen förstår ni vad jag menar!

*
Att något ska hända Lowa - alla Mammors största rädsla. Det får inte hända mitt barn någonting. Usch,vill inte ens tänka tanken,att det ens kan hända.

*
Möss/Råttor och Illrar - på riktigt. Äckliga,äckliga,äckliga jävla djur!

* Att inte ha kontroll -sjukt kontrollfreak. Jag måste ha kontroll,på allt.

* Fåglar -
det är också på riktigt. Dom delar plats med mössen. Saatan i gatan,vad jag är fågelrädd! Det är ju nästan pinsamt när jag tänker efter.

* Cancer - behöver inte förklaras egentligen. Men satan vad jag är rädd för Cancer. Vidriga,äckliga,jävla sjukdom! Försvinn!

*Att något ska hända mej - vad händer med Lowa då liksom? Inte få se henne växa upp..Outhärdlig tanke det med..

Rädslan Att något ska hända dom jag älskar, och rädslan över att förlora någon man älskar, den rädslan tror jag alltid finns med mej..
 Undangömd,långt,långt bak i huvudet.
Men ibland blir påminns man, påminns om att livet är skört.
Tror iofs det är bra att man påminns om att man verkligen ska Ta vara på livet,och njuta av dagen!



Varför är det så jäävla svårt,o bara njuta av livet?

Saatan också,blir så arg på mej själv,för jag vet att jag är så jäkla kass på det.






Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0