Söndag

igår blev det middag på Cuprum (det nya stället,som ligger där Mark Twain låg förut.) Och det stället kan jag rekommendera. Jätte mysigt ställe, Med Riktigt god mat, bra service o jätte trevlig personal. O t.om Jesper blev mätt.. Med andra ord, det var stora portioner.. ;)
Så det var kanon.

Bion skippade vi faktiskt, var ingenting som vi var så super sugna på att se. Så vi for förbi svärfar o Eva o drack en kopp kaffe,o sen for vi hem.. Kikade på Solsidan,dippade grönsaker o bara mös.
Det var bättre än bio. Ajjemän.

                                                                                                            

Söndag idag, o saatan va snön drivit ute på gårn.. jäkla skit, o svinkallt inne dessutom. Så här måste det eldas. Jäävla skit.
Doris har damp.
O Lowa är på så jävla dåligt humör,vet inte alls vad det är?


Jag ska strax börja med middagen tror jag,
 Baconlindad kycklingfilè med soltorkade tomater/fetaost fyllning o ris.
Mumma.
 De e så snålvattne rinn' redan.. =)


äh,vi hörs.. är inte riktigt på humör jag heller.


Era tankar..
Postat av: Ida

Låter inte dumt alls!

Jag har flera snälla grannar med traktor, det är inte heller så dumt....

Ja men det tycker jag låter alldeles utmärkt, dinner och lite umgåsing:-) gissar att ni har lite mer svåranpassat schema så jag tycker att ni bestämmer en lämplig dag!

hör av er så löser vi det, krama!

2011-01-16 @ 20:34:11
URL: http://idaa-idaaa.blogspot.com/
Postat av: Mamma Jessica

Ja det är himla skönt, är så less på att vara trött jämt och ständigt.



Ja, vi har också kallt hemma ibland, det är nackdelen med att elda om man vill vara borta en dag eller så, men samtidigt är det ju mysigt. :)



Ja det ska jag ha, och jag hoppas du också Joanna får en superdag! :D kram

2011-01-17 @ 10:13:00
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0