torsdags tankar..

när jag vaknade imorse var jag helt död. Trots att jag somnade i "bra" tid,och har sovit i stort sett hela natten.
Varför kan man då fråga sej?
Såå, då tänkte jag att "jag ska bara skjutsa Lowis på skolan,o sen ska jag fan krypa ner o lägga mej igen.." yeah,right?
När jag kom hem,var jag ju inte lika dödstrött, så jag fastnade vid den här dumburken. Och här är jag ju kvar än.. har fått i mej lite nyponsoppa. That`s allt liksom.
Min mage är urballad, som jag skrivit förut. Idag är den inte alls bra..
aja, omeprazol, proviva banan och a-fil bör göra susen tycker jag!
Är glad att vi inte har vinterkräkan iaf, som käraste Suss har.. Stackarn!
Hoppas hon blir piggelin snart,så vi kan mysa..♥

Idag ska julen bort. Så är det bara.. Måste försöka leta reda på nå andra gardiner också,
kan inte någon vänlig själ bara ge mej massor av pengar? Så kan jag ju köpa gardiner, fina..Som man gillar,och som passar. Det vore nåt de.. ;)
det här med att få till det som man vill hemma,det är faan inte lätt alltså.
aja,nog om det.

Det är inte det lättaste o få till sej själv som man vill heller.. ;) Jag skulle först och främst vilja vara helt frisk.
Men det vet jag är omöjligt, så då skulle jag vilja vara så bra som jag kan vara iaf.
Det går ju!
Jag skulle vilja börja träna, på riktigt.
Inte för att gå ner i vikt, utan för att må bättre.
Få upp lite kondis,och bygga lite muskler.
Jag ska faktiskt orka leva,och vara mamma med allt vad det innebär.
Och med den kroppen jag har i dagsläget,är det omöjligt.
Crap.
Men jag har ingen motivation, eller jo..det har jag väl.. Men jag kan inte behålla min motivation!
Har så jäkla svårt för o slutföra såna saker,som jag påbörjar.
Jag kan vara aspepp,och verkligen vilja..o sen liksom bara poff, ingenting.
Och då händer verkligen ingenting.
Vaffö då,då?



Någon som är duktig, som har några ideer?
 Hur jag ska göra för att till en början komma igång, och sen fortsätta också?
Och vad för sorts träning ska man köra? Och vart?
Och tillsammans med någon?


                                                                                                                                             

näe, om jag kanske skulle ta och ta tag i det här bortplockandet av julen då?
Meen sa trist!
Skönt när det är gjort iaf.. ;o)

Imorn är det iaf Fredag.
Och jag älskar ju fredagar! ♥




Era tankar..
Postat av: Emma

en bra ide kanske är att börja träna någonting samtidigt som Lowa har sin dans? så blir det eran träningsdag, o du behöver inte känna att de e jobbigt å åka till stan "bara" för att gå på gym, eller simma, eller nått sånt. då finns redan halva rutinen där :-)

2011-01-13 @ 11:44:21
Postat av: Linda

JAG vill träna, men lider nog av de du har, just träning har jag kanske börjat med.. EN dag kansk ;)

Men jag vill iaf ;)

2011-01-13 @ 12:21:13
URL: http://joolinda.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

Har inte du heller tagit bort julen? :P Själv väntar jag på nya gardiner till både köket och vardagsrummet innan julen ryker hemma hos mig..

2011-01-13 @ 13:00:01
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Tirja

det är ju som att vi vore samma person ibland, jag har med så otroligt svårt att slutföra saker :(

Aspepp och så kommer något i mellan och det blir bara bajs av allt!

Om du ska träna så testa innan och hitta saker DU tycker är roligt, för det måste vara roligt ^^

Och det är alltid lättare att träna med någon än själv, tycker iaf jag!



Kram

2011-01-13 @ 13:23:42
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0