Torsdagsgörat!

* Tvätta massor!
* Dejt med Joel
* Skjutsa Anna
*Dammsuga nedervåningen!
* Utfodra kaniner o katta
* Skotta
* Dammsuga övervåningen?
* Städa toan uppe
* Hitta en spark till Momman - någon som har en?

- jahopp,får se hur detta går?


Era tankar..
Postat av: Tirja

Det känns lite som att za är för stor så dom inte kan ge en lite extra stöd där :S Har ju otroligt svårt att koncentrera mig på att plugga så jag behöver hjälp med det, körningen är nog lättare men inte teorin :S Så en intensivkurs går bort, annars hade ju det varit ultimat att bara få det gjort på någon vecka eller så! Usch jag vill bara att det ska vara klart istället!

2011-01-06 @ 21:50:36
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0