tröttast.nu?

här trött som jag är just nu,tror jag aldrig jag varit?
på riktigt.. trött i kroppen,och fruktansvärt trött i huvudet.
tror jag sovit lite drygt tio timmar,sen i lördags.

Natten till idag,spenderade vi på akuten. Lowas magsjuka "eskalerade" lite lätt,eller vad man ska säja? hon kräktes en gång,var 10de minut..och efter två timmar,började hon krampa också.
usch,vad otäckt. och så fortsatte det! kräk o krampor,man kunde ha stället en klocka efter henne nästan.
På akuten tog dom lite prover för o utesluta ep,och sånt..o sen fick vi åka hem igen.. Var väl hemma vid halv sex igen.. dom kom fram till att kramperna var ofarliga,men otäcka o berodde på att hon spytt så otroligt mkt,på så kort tid,att hennes kropp inte riktigt orkade med.. Så hela kroppen krampade!?!
Otäckt så fy.

Idag har hon inte kräkts sen halv åtta,och inte krampat sen nio.
Så skönt, o se att hon e piggare.
Mitt lilla hjärta. Åh,vad jag älskar henne!

Nu ska vi krypa ner tillsammans, kramas,sova och mysa.

jag vill att jesper ska komma hem,nu!



jag är skitledsen,och jätte trött..
o det känns nästan som om det börjar gå överstyr lite,jag orkar inte mer nu..
kanske känns de lättare imorn,efter en natts sömn?




Era tankar..
Postat av: Tirja

Hoppas du får sova ut! Det behöver du!

Kramar <3

2011-01-25 @ 23:57:23
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0