tröttis..

börjar bli en riktig tröttis nu, men har faktiskt haft en riktigt härlig dag, raakt igenom!
var lite seg imorse,men de gick ju till sej! :)
Besöket på ö-barna gick kalasbra,o jag är faan pepp alltså! Iiih, va roligt! =)
Besöket på sjukhuset gick väl bra det också, I think? Tillbaka om en månad? Får väl se vad dom säjer då? Dom är iaf så himla snälla,gulliga,vänliga och hjälpsamma. En stjärna på himlen,ska dom ha!

Speedlunchdejt me Tina,var också mys! Nästa gång får de dock bli längre,
så de blir lite mer qualitytime liksom! ♥

Handlade på hemvägen, innan jag hämtade trollongen på fritids.
Hem o gjorde semlor,o bjöd Suss o Coffe på. Coffe som svängde in en snabbis,o Suss som vi fick qualitytime med! ♥ Dumt att de blir så långt mellan gångerna. Men alltid lika mysigt!
Thedrickning,massa surr,semleätning,middag,fia,mera the,o lite karameller.. Med världens bästa sällskap!
Det älskar jag.

Och dagens underbara väder. Kan det inte alltid vara så?
Jag blir ju på så mycket bättre humör! ;o)





för övrig har Doris börjat med o sprida ut maten över hela köksgolvet,
 Varför?
Dampkatt, men söt e´ na ju.. ;o)



Näe,ska ta o göra mej lite kvällsfika nu,o sen krypa till kojs.. Hoppas på o få min skönhetssömn inatt,så jag är pigg o glad imorn! Imorn är det ju dessutom Fredag,o de kan man inte annat än älska! =)







Era tankar..
Postat av: malin

Hahaha jaa, jag skulle mer än gärna vilja möta damerna med papegojjorna live! ;) haha!



Men alltså jag är tveksam till fisk, minns du hur skolfisken smaka? uäääk! :P

Men jag ska lära mig.. fredrics farmor är ju halv-japan så vad har jag för val egentligen? :P haha!

Men vad duktig lowa är som älskar fisk trotts sin ålder.. ;)



Duktig du är som bakade egna semlor, jag å mamma köpte våra på torgbrinken men till veckan ska jag oxå baka egna - muums!! =D



Kramar

2011-01-20 @ 21:54:59
URL: http://ariiba.blogg.se/
Postat av: malin

duu ja kom ju på, vad är ö-barna för nått?

Kramis

2011-01-20 @ 21:56:28
URL: http://ariiba.blogg.se/
Postat av: Tirja

tack ^^ <3 känner mig dock inte så men ja MAN kan ju intala sig iaf :)



Ja visst gör man? Jag brukar försöka sminka mig varje dag bara just för att man mår så mycket bättre då! Har precis beställt hem nytt ^^ Då det jag hade va slut och jag hoppas så innerligt att mina finnar ska försvinna nu! Måste nog införskaffa en bra hudkräm och ett bra sminkborttagningsmedel! :)

Usch jag skulle vilja ha något bra och intressant att skriva om i bloggen :P haha



KRAMAR!!!

2011-01-20 @ 22:47:53
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0