Helgen - resumè! ♥

jag har ju i stort sett inte alls berättat för er om helgen.. Finns ju iofs inte så mycket alls att berätta!
Men eftersom jag ligger sömnlös,så kan jag ju skriva en liten resumè för min egen skull,om inte annat! ;) o en anledning o få lägga in lite kort,på dom finaste jag vet! ♥

Jaaao, i fredags började vi med att svänga in hos Mikaels mami&papi på vägen till Krokom,o dom bjöd ju givetvis på fika.. Så där fastna vi någon timme! Innan vi tillslut tog oss till Krokom,för o fira Momman, lite i förskott.. Då hon fyllde 75 år idag!
Stort Grattis till henne! :)
Henne firade vi först hemma hos henne, med en tjusig Blomma,och en Spark! O hon bjöd på fika.. Sen bjöd vi henne på Middag på Bella Casa, det blev en mkt trevlig eftermiddag! :)

Sen skulle vi åka vidare upp mot stugan.. Men hamnade först hos Åsa och Emil på Hissmofors,där vi blev bjudna på Kaffe,o bullar! Mumma! Tror fan vi fikade och åt heela dagen! ;o)
Där var vi bara någon timme,kände oss lite stressade!?
Är ju som skönt o inte behöva slänga sej i sängen,det första man gör när man kommer upp.. :) 

Till slut nådde vi äntligen vår slutdestination för dagen.. Stugan i underbara Höglekardalen!
Jag älskar stället. ♥
Där packade vi in oss,o mös ner oss i soffan framför brasan o bara mådde gott!
Gick o la oss ganska tidigt,men somnade inte förrän sent! Då det blev mycket bus o skratt, för oss alla tre innan vi till slut somnade!

Vaknade runt halv elva på lördagen.. Sen blev det en härlig promenad tillsammans med Jänet,Christoffer & Lilly! Spatserade runt o kika lite överallt. Stannade till vid Falkfångarbacken,för vätskepåfyllning o så Lowis fick åka snowracer.
Sen blev de korvgrillning o massa mys hos J&C,( då även Lilly bet mej i fingret, lillfrökna har fått sin första tand! Uppe i fjälls dessutom! Stoolt blev mora hennes! :) ♥ ) innan vi gick förbi hemma o tände igång bastun.
Jag tog en powernap,o sen blev det middag på raststugan!
Som vi dessutom på något vis lyckades bli bjudna på. Tusentack!
Myyyys!

Efter middagen blev de bastning,o häng hemma hos oss.. tills vi konstatera att klockan var mitt i natta,o att det endast var barna som va pigga. Så då blev de Tack o Gonatt! :)

Sovmorgon imorse,innan vi packade ihop oss.. Gav oss ut på ytterliggare en promenad. Dock va inte vädret på vår sida,så de blev en kortis bara.

Sen sa vi hej då till herrskapet vi spenderat helgen med och rullade hemöver!
Tusen tack, för en mysig helg..Fina älskade ni!
Nöjda och glada!

Jäklarns så skönt de är o bara va borta,o göra ingenting!

Pappsen var Doris-vakt.. De tackar vi  honom för!


Bjuder på lite bilder från helgen..

   



- inte alla som ville vara med på kort.. (JOCKE.. *host,host*) men jag bjuppar på dom här ifrån middagen!


Och lite bilder ifrån Fjälls!

Älskade,underbara! ♥


     


   



      




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0