välkommen magsjukan..

äckliga magsjuka.. Lowa kräks kaskadspyor. Varav den första/andra hamnade påväg till toan,i hallen uppe.. Och lackerade bland annat hela min överfulla tvättkorg, med RENtvätt som bara väntade på o få läggas in i garderoberna. Jaa, har man inte jobb,så kan man alltid skaffa sej.
Så,vad lär vi oss av detta?

1.
Lägg alltid in den vikta tvätten på en gång.
2.
Stå inte på affären o prata om magsjuka,o säj att "Lowa har inte haft magsjuka,den vägen o kräkts på flera år.." blir det verklighet inom 12timmar.
Crap.

Imorn skulle jag passa Lilly i några timmar,medans Tina skulle göra hennes morsa snygg. Jag har ju längtat efter o få mysa med henne. Också hade jag fått en akuttid på UPM,som jag behövde.
Meen,det får bli sjuk/tvätt stuga här hemma i stället.
O pyssla om mitt älskade lilla hjärta.

Bye,bye till sömn inatt också då.. :/

Haft Tina här ikväll,o Anna också då.. Men Anna är och blir kvar inatt!
Fina underbara vänner.♥

 Hoppas dom slipper magsjuka.
O hoppas jag också slipper det.


Era tankar..
Postat av: Tirja

Usch, men jag vet hur du har det, gick och la mig och upptäckte en liten spya men tänkte det inte va något mer, men nu har han kräkts 3 gånger till :(



Hoppas du får sova, det lär inte jag få :(



Kramar och sköt om er! <3

2011-01-25 @ 01:05:18
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Linda

Men fy å usch.. stackarn! :(

Hoppas du klarar dig iaf då..

2011-01-25 @ 09:58:34
URL: http://joolinda.blogg.se/
Postat av: Tirja

Jo då här kaskadkräktes det med, mycket fattar inte hur det kan få plats så mycket i den lilla kroppen :( sket som en idiot gjorde han med :( Men nu verkar han pigg. Är ju bara att invänta att man själv får det! Anders va dålig inatt och kräktes han med! Så jävla typiskt allt!



Och du, du har ALL RÄTT att vara gnällig och bitter! Kan man inte ta det då är man ingen vän!!! Du har förlorat en person som stod dig otroligt nära och din lilla älskling är sjuk samtidigt! Inte konstigt att du mår dåligt liksom!



Hoppas verkligen hon blir bättre! Man känner sig verkligen hjälplös!



Kramar <3

2011-01-25 @ 11:30:03
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0