busy girl..

önskar jag kunde skylla bristen på inlägg på något roligt. Som sol,bad, o glassätning med fiina människor.
Så är dock inte fallet. Utan jag håller på och jobbar häcken av mej, och flyttpackar på samma gång!
Taskig kombo. Imorn går lasset, och vi har fyra lådor packade.
Så vi vet vad vi ska göra ikväll/natt. Spännande.
Min lediga helg kommer alltså att gå åt till att flytta,och dona. Sen väntas sjudagars jobb, så gott som dygnet runt.
Innan det blir tvådagars ledigt,again. Aja, livet på en pinne. typ..

Lejjde flyttstäd idag också. 4000:- och det får det fan vara värt. För vi har absolut inte tid med det.
O som vi jobbar kanske vi kan lyckas skramla ihop den slanten, kan man ju tycka iaf.
Har en vision,om en utlandsresa nästa år också. Ma får väl si.

Fyllde 25 i lördags också, o hade en mysig dag med nära o kära. - Älskade,underbara!

Näe, nu ska Lowas rum packas ner. Sen ska lillfrökna på tjejkväll i Hära, och avsluta det hela med
en sleep over hos Alma. Får väl se om hon kommer hem tassandes mitt i natta.
Tur vi inte flyttar förrän imorn då.. ;)


Återkommer väl med nåt roligare,när tid finnes!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0