hade en massa jag tänkte dela med mej av, men vet ni? je orsk int!
Sex av Sju jobbdagar den här veckan avklarade..Sjunde och sista imorn.. Sen är jag ledig
måndag o tisdag! yeey! =) jobba helg är helt ärligt astråkigt.. ingenting jag saknat direkt,under mitt halvår
på dagis. Men något jag kommer att göra ofta,de närmaste månaderna.. t.ex nästa helg också! Ajjemän, o för er som är från Östersund, så förstår ju ni vad det innebär.
Jag missar stråket helgen, OCH även Flykäl'n. Jooråsåatte! Men satan, pengarna rullar ju in..(tyvärr ut också!)
Kliver dock av måndag 12.00 o är ledig till Torsdag 15.00,så man jag borde inte klaga.
Meen,just det här o jobba när tamejfaan alla andra faktiskt är lediga.
jävla trist, och sjuuukt ovärt. Faktiskt.

Idag gjorde jag nån sorts egen påhittad tacopaj, med sallad till.
O det blev helt ärligt asgott. Jag är fan inte helt kass
på matlagning heller! Sådetså.


Hade som sagt nåt o dela med mej av, men de glömdes bort o ersattes av en massa svammel.
Går ju det med.. Nu ska jag sova. För jag är faktiskt jävligt trött.


Jo, vet ni? Igår hade jag & syster fått Dagens ros i tidningen
Det var fint, sådär fint så jag fick en tår i ögat.



Fridens.




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0