Sjunde dagen färdig jobbad,o klar! Nu, ledig i två dagar..så jäkla gött!
Efter jag slutat for jag in till Björkbacka parken,och lekte med syster&Emma.. :)
Efter lekandet,styrde vi bilen hemåt.
Väl hemma smällde vi i oss paj och sallad, tills de sprutade ur öronen. Mumma! Mamma&Syster följde med
oss hem, så dom fick se hur vi bodde också.. Sen kom Håkan för o hämta dom, o hjälpte mej att sätta upp
hatthyllan, peerfa!

Har en heel del att packa upp här hemma..Just nu bor vi mer,eller mindre i flyttlådor. Vilket ena stunden framkallar smärre panik hos mej.
Men för det mesta går de faktiskt rätt bra, jag vet att det inte gör något. O vi kan plocka upp eftersom, o liksom boa in oss. Trivs för övrigt bättre,o bättre med lägenheten. Den är riktigt mysig ju! :)

Imorn ska Lowisen på återbesök till tandläkaren också, efter den lilla incidenten för två veckor sen..
"Köttläppen" la sej för ett bra tag sen, och det ser ut att ha läkt rätt bra där inne. Tur de!
Annars så ska jag o Lowisen bara njuta av två härliga,lediga dagar nu.. Lowa hade en önskan om badhus också,får se hur det blir med det. Beror på lust,humör,väder och vind.. ;)
Men något roligt ska vi nog hinna med.. ♥


Nu ska vi mysa ner oss i sängen,och kramas tills vi somnar. Älskade trollonge! ♥








Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0