har haft en supermysig dag/eftermiddag tillsammans med Jänet&Lilly på Jamtli.
Underbart! ♥
Gjorde våfflor till en något sen middag när vi väl var hemma, o då kom karln hem också. Inte alls så dumt, då
han egentligen har sin borta-vecka eller vad man ska säja.. Värsta lyxen! :)

Haft finfrämmene av Anna också. ♥


Nu ska vi dock lyxa med jordgubbar o mysa. Vi hörs!

Era tankar..
Postat av: Tirja

Det ska du vara :D



Ja jag fattar inte! Som när jag ringde in när isak helt plötsligt kaskadspydde i ett dygn och det luktade jäst och jävligt om både spya och bajs, (ringde 2-3 gånger och fick nog prata med samma som det lät) och hon hade AAAAALDRIG hört talas om det. Har nu fått läst på om det på internet så är det brist på fett i maten som kan göra att det luktar så om dom! Och att han antagligen kräktes på grund av det och tänderna som kom! Men det va ju så spännande att man pratat med samma människa (om hon inte har trillingar) två gånger på samma dygn och en gång dygnet efter och hon inte hört talas om det någonsin!

Blir nästan mörkrädd ju!



Hade ni kul på Jamtli ^^

Kramar <3<3<3

2011-07-19 @ 23:36:15
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0