om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..
ungefär så förklarade jag för Lowa, när jag berättade att hon skulle få vara mer på fritids,och att jag skulle jobba betydligt mer än vad det var tänkt från första början. Hon köpte det,givetvis. Och nu använder även jag det som mantra.. funkar helt okej på mej med. Joorå.
om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..
om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..
om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..

Men vad för roliga saker kan vi göra då? Vi är ju aldrig lediga.. aasch,de ordnar sej nog. Funderar starkt på att ta med mej lilltrollongen,och åka ner till Emma i Kalmar, i början på september. De blir ju gött! Ska försöka hitta en billig resa också, ekonomisk som man är.. ;)
Hursom,så ska vi iaf försöka ta oss dit. Jag vill ju se hur Emma bor, och framförallt så vill ju Lowa se Emmas Kalmar.. =)



om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..
om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..
om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0