♥ Fäviken -check!

så var Fäviken gjort för i år. Har haft riktigt roligt, hela helgen.
Trevligt sällskap,god mat&dryck, och kanonväder! Vad mer kan man begära?
Toppen helg,helt enkelt. Har nästan precis kommit hem, jag har kört igång en maskin med tvätt,och inväntar min tur att få duscha. En lång skön dusch,är rejält efterlängtad.
Saknar lillfisen,ordentligt och vill egentligen åka o hämta hem na nu. På studs.. Men hon ska ju ha semester med momma i veckan.. Hur tänkte jag egentligen där? En hel vecka utan lillskrot? Dessutom helt solokvist hemma,eftersom karln åker också. Visserligen ska jag ju jobba hela veckan.. men ändå..
Det är nog tur att jag har dygn tisdag-onsdag..

Är glad att jag har min lillskrot,var eviga vecka. Dag som natt. Visst det är nyttigt att sakna. Men jag skulle aldrig palla att bara ha henne varannan vecka tex. Visst ibland kan man längta efter barnvakt, och egentid. O det behöver man,absolut. Men att kontinuerligt vara ifrån henne varannan vecka skulle göra mej tokig. Och jag imponeras verkligen över dom föräldrar som klarar det. Dom är starka.
Älskade lillskrot. ♥

Sen har vi ju kategorin föräldar,som aldrig vill ha barna också. Dom är en klass för sej, och klassas som inte riktigt riktiga.


Näe,nu är duschen ledig,så nu jäklar ska jag tvaga mej.

Jo just ja, jag tog med kameran till Fäviken.. "för det är ju alltid roligt med kort.." jojust, har inte tagit ett
enda kort. Så typiskt mej.


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0