nio dagar kvar..

yes, och vi blir bara gladare för varje dag som går.. Snart befinner vi oss där! yeeey!


Idag hade jag tänkt jobba. Kände mej liksom jävligt pigg för o vara tussig i söndags, igår
kände jag mej kanske inte lika pigg iofs, men ändå. Aja, jag städade bil,tvättade och var till
Jänet så Lowa blev klippt. Sötaste tjejen min!
Där någonstans fick jag ont i huvudet, på vägen hem eskalerade det hela, så jag köpte sallad
till middag på vägen hem. O tur var väl det, för när vi väl var hemma var migränen i full blom, så att säga.
För att göra en halvlång historia kort, så däckade jag på soffan klockan sex, vaknade och kräktes som en gris och mådde så jävla kasst.
Och Strax efter åtta sov jag för natten,tydligen.
 
Den tidiga läggningen och allt kräkande gjorde att jag gjorde morgon 01.30.. Inte så jätte fränt,
det heller faktiskt. Men jag åt fil o flingor i sängen o kikade på filmer fram tills klockan ringde vid sju.

Jo, jag börjar bli trött nu. Och näe, jag är fortfarande inte fri huvudvärken. Men nu är den ju bara "vanlig"!
Så de går väl an, antar jag.
Jag förstår inte, jag brukar faktiskt "bara" ha såna här migrän-anfall en gång imånaden,ibland två.
Vid ägglossning och mens. Men på slutet har det blivit så ofta, och liksom emellan också. Why?

Aja, jag pular väl på här hemma för mej själv, gör det jag orkar liksom..o försöker bli fri från
snor o annat onödigt ont.

Ska försöka leta fram lite sommarkläder till utlanne också..och som vanligt inser jag, att jag har
fan ingenting! Jäävla skit, jag är så sjukt klädlös,och det är inte ens nåt skämt! Faan också.

Jag hoppas på en bra lön i juni dock, så jag dels kan lägga undan till juli, då jag inte alls får bra lön.
O så att jag har råd i köpa mej några kläder. Plus att jag o syster ska iväg den 30:e och göra våran systertatuering! Yeeey! ♥
I vintras bestämde vi att vi inte skulle köpa några julklappar till varann,utan istället göra den här tatueringen.. Så det börjar väl bli hög tid för det nu.. :) Rooligt är bara förnamnet.
O jag har så sjukt många tatueringar som jag skulle vilja göra dessutom, men det tillåter inte riiktigt ekonomin,dessvärre!
Men nån dag, nångång i framtiden ska jag ha dom alla. Sådetså! :)

Nu ska jag vila en halvtimma, o sen hämta hem finaste stora lilltjejen!
Hon rockar min värld. Alltid. ♥




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0