åtta dagar kvar..

för er som är intresserade, och för er som inte är de..trist. För jag kommer fortsätta tjata o räkna ner,
de kan ni va säkra på.. Ha! :)

Jag o syster har styrt upp avslutningskläder till lilla damen, som ska på sin första skolavslutning någonsin,imorn!
Spännande! =) Hon kommer bli så tjusig så, o jag ska komma ihåg o ta massa kort!
Apropå de,så måste jag komma ihåg o sätta batteriet på laddning,innan jag kryper till kojs!

Har för övrigt huxflux fått jordens typ mensvärk, say whaaat? aja, ont gör de, så jag tar en
rispåse o lägger på magen o hoppas på o få somna, illvasst!
Imåra blire en lång dag, ska jobba lite längre imorn också, osså skolavslutning på de! Aja, de ordnar sej säkerligen..

Ska för övrigt på skolavslutning i kyrkan, ajjemän! O bara jag tänker på alla diskussioner, om det kanske till o med är lag på att man inte ska få ha skolavslutning i kyrkan? Hur som, så blir jag bara så jäkla trött.
Och nationalsången, varför i hela fridens dagar ska man inte få sjunga den i skolorna?
I alla andra länder sjungs respektive nationalsång, med värme,kärlek och stolthet. Och inte någon ser väl något som helst rasistiskt i det!? Sa jag att jag blir trött? Så jävla trött. Jävla trams!






Lillasysteryster.. ♥



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0