fina sommardagar..

vad otroligt skönt det är med sommar.. Sköna dagar med fint väder,och perfekt sällskap.
Jag klagar då rakt inte.
I fredags hade Lowa sin första sommarlovsdag, jag var dessutom ledig. Som pricken över i,så var det
som bekant strålande väder. Dagen började med frukost på ballen, gröt till barnet, o stekt ägg o bacon till mej! :)
Dagen utvecklade sej bara till det bättre, vi fick massa härligt sällskap. Myys! ♥

kvällskvisten fick vi trevligt middags sällskap också.

Jag älskar såna dagar, då man bara liksom umgås och trivs med fina människor! ♥

Igår pulade vi mest på hemma, jag hängde med Anna lite o så.. o sen blev det grillning,
och sen vidare till Kvarna. Succè, rakt igenom. Lite folk dock, men de gjorde så lite så..
Vid tre tiden tror jag vi landade hemma igen, och somnade som två ovaggade små barn.

Idag är en typiskt söndag, inte heller så dumt. Mer dumt var att när jag klev upp efter en lång sovmorgon, upptäckte att vi hade varken mjölk, smör eller ägg! Crap.
aja, det gick ju bra ändå..

Tror bestämt vi ska fara in till stan en sväng o inhandla frukostmat,och middagsmat till kvällen.
O kanske lite gotta till kvällen, det skulle fasiken sitta som en smäck idag.






Finaste Lowa på hennes skolavslutning. ♥




     


 

   

och lite kort från Fredagens utemys,i solen!
Hoppas på måånga flera såna dagar i sommar..

Har jag nämnt att jag fått mitt schema för sommarn? För om inte, så har jag fått ett kanon schema.
Jajjemän! =)

Om inte mindre än fyra dagar så är vi i Turkiet. Yeeey! =)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0