pärlor..

åh, vad jag älskar att umgås och bara hänga med fina människor.
Äkta pärlor, som är så otroligt vackra, inifrån och ut! Det är lycka! ♥

kände mej "lite" krimen i början på veckan..som en urvriden trasa typ.
I tisdagskväll kom febern,värk i kroppen and so on,som ett jäkla brev på posten..
Sjukanmälde mej för onsdagen, o tur var väl det.
För då blev jag klen, rejält klen. Det hela slutade med en ambulanstur in
på sjukhuset, o en natt kvar där. Jääklar va dålig jag var.
När ska jag lära mej att lyssna på kroppen? Aja, är fasiken så mkt piggare
nu, o tur de e långhelg! :) Här ska vilas,tamejtusan.
På tisdag ska jag åter vara på jobbet, pigg o fit for fight again.

Har fått dagar för intro,på stället där jag ska vara i sommar. Det ska bli spännande,
tror det kan bli både jävligt roligt,och lärorikt eller vad man ska säja.
Hoppas verkligen att det funkar bra.. :) Men i höst, när dagis öppnar igen så hoppas jag giivetvis
på mera tid där. Jag älskar fasiken mitt jobb där. Underbara kids, härliga föräldrar o sköna kollegor!
Kan det bli bättre? Nope.

näe, hoppsan. Blev mest bara massa svammel nu..
Det ursprungliga som jag ville ha sagt med detta inlägg, var ju trots allt att
Jag är så otroligt jävla glad, över att jag har turen att få omges av otroligt fina människor.
Som jag älskar av hela min själ.


O på Onsdag kommer finaste söstra hem också, jag läängtar. Sjukt mycket! ♥




Jo,Igår kväll var jag o LowaFarmor&Farfars grav, det kändes i hjärtat vill jag lova.
Fy, jag saknar farmor så otroligt jävla mycket. Men det var fint, o vi tände ljus, ett åt dom var..
Osså satte vi dit lite blommor, som vi faktiskt plockat från våran rabatt,sådetså.
O då blev det så fint. Det finaste ska det vara. Älskade lilla Farmor, och Farfar förstås!
Lowa fick vara vaken länge igår, så vi for inte dit förrän sent.. O det var en mysig,
och otroligt fin stund! ♥






Era tankar..
Postat av: Tirja

Jaaa det kan vi <3 Så kan vi hänga tillsammans sen ;) <3<3<3

2011-06-04 @ 09:36:20
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0