regnig dag..

och det är ju sådär.
jag var så jäkla bitter imorse när jag klev upp,o möttes av detta väder. Blev inte bättre
av vetskapen att både Jesper & Lowa fick sova vidare,och faktiskt var lediga idag.


aja, med musiken på högsta volym rattade jag bussen mot jobbet i sakta mak. Fasiken,vindrutetorkarna hann
knappt med att få bort allt vatten. Aja, hursomhelst så fick jag ett leende på läpparna.
För vi slipper ju faktiskt regn o rusk,redan på torsdag. yeey! :)
så jag ska nog inte klaga,faktiskt.

håller tummarna för en regnfri onsdag också, för då ska vi med kidsen på utflykt..
Det ska bli mys!

Imorn vankas också jobb,fast kort dag bara..  :) O sen blire till o ränna o göra lite ärrenden inför resan,
apoteksbesök, växla pengar, hämta läkarintyg and so on. Doris lämnar vi på Onsdag, hon ska få semestra hos
Elin o hennes fjås. Blir perfa det! :)

näe,nu blir det till o somna framför nå skit på tvn.. är sugen på jordgubbar också.
och näe,givetvis har vi inga såna hemma. Typiskt.






Era tankar..
Postat av: mickis

Jag åt nyss jordgubbar och grädde :-) frysta dock så det var ingen smaksensation

2011-06-13 @ 22:49:30
URL: http://mikaela.blogg.se/
Postat av: malin

Arbetsnarkomanen här, hinner inte ens med mig själv och ännu mindre bloggen just nu.. :P

men HA EN HELT UNDERBAR RESA NU!!! :D



Pusss <3

2011-06-16 @ 21:51:00
URL: http://ariiba.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0