sju dagar kvar..

oh yes!
det var egentligen allt, jag ville ha sagt idag.

jo,förresten..jag har fått mitt schema för sommaren, och jag klagar inte! :)
Soft som attans som de ser ut, hoppas dock på lite extra tid kanske? jajo,de gör jag fan.

har varit på Lowas första skolavslutning också, finaste lilltrollet! ♥

Imorn ska jag visa er bilder från avslutningen tänkte jag.. imorn ska jag också göra ett städryck
här hemma, och även städa klart bilen.  Imorn är jag o Lowis lediga! woop,wooop! Jag gillart.
Lowa kommer förövrigt o få vara ledig sjukt mycket i sommar, tror det blev typ 6 dagar på fritids,sammanlagt på hela sommarn! Dåligt bra det då!?! =) Peeerfa ju! =)

Jo, vi var inte direkt ensamma i kyrkan på skolavslutningen, om man säjer så. Det var fasiken fullsatt!
O då är det ingen stor skolas avslutning vi pratar om.. Men mycket folk ändå,som sagt.
En liten notis bara. Och det var helt frivillig,och inte obligatorisk. Men ändå var alla där.
Vem jäkla påhitt är detta med att skolavslutningarna inte får hållas i kyrkan,egentligen?

Nationalsången får ju som alla vet inte sjungas, så här sjöngs/och kidsen tågade ut till Jamtlandssången, Kuuungligt! =)
Några små notiser bara.


näe, nu ske ma sova..



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0