onsdags tankar..

my head is killing me,som det känns!
igår när jag trodde det var på väg bort,kom det tillbaka med full kraft,och massa näsblod därtill.
Idag blöder jag inte längre näsblod, men har fortfarande så jäkla ont. Förbaskade skit.


 
har trots det faktiskt jobbat. Cred till mej,typ.. Jobb imorn också, fredagen återstår att se. Inget jobb inbokat än så länge iaf..

Var på föreläsningen trots allt igår, och det var..ja, intressant?
äh, jag vet inte ja? är nog lite besviken tror jag. Men vet inte om jag är besviken på föreläsningen i sej, sättet och metoderna som den var för. Eller besviken på karln som föreläste.
Men jätte bra var det inte.
Tror jag har för många åsikter som skiljer sej,mot föreläsarens.
 Kanske är det därför jag känner så?

Kiddot har haft friluftsdag i Persåsen idag, och ingen har varit nervösare än mej tror jag. Eftersom jag jobbade,hade jag inte möjlighet att följa med.. Så jag har nojjat precis hela dagen. Också så typiskt mej.
Meen va fan, det har varit snooorjäklahalt idag, och jag minns det som igår när jag själv hade friluftsdag. Det slutade ju med helikopterfärd från bydalen för mej.
Och, hon är ju trots allt sin mors dotter.
Så, lite rätt att va nojjig måste jag väl ha haft?
I onödan visade det sej, som tur var. :)


Efter jobb o skola o sånt,blev det dans för Lowis. Säja vad man vill, men vilken jäkla energi hon har.
 Lill Tjohalian!
Jag är aptrött, och känner att jag orkar inte mer idag.
Så jag ska ta med mej en kopp Thè,och några Mariekex o krypa ner under täcket.
Är en jäkla storm ute idag också.
Vilket får mej att längta ännu mera efter sommar, sol , bad och mysiga stunder.
GEEE MEEEEJ!



Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Tur man kan läsa här vad som händer i livet erat när de går så långt mellan gångerna ibland ;)

Du är duktig, du är på rätt väg, kämpa emot och det ger med sig till slut, typ som karlar! =P

♥ U

2011-03-23 @ 22:56:37
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0