en sån där dag..

som jag liksom bara gillar, rakt igenom. I stort sett..
Trots diverse regnskurar.. ;)

Efter jobbet idag,fick vi finfrämmande av Anna&Annica, mycket trevligt vill jag påstå!
Sen kom Mikael,för o äta biff o peran tillsammans med oss, alltid lika trevligt.. O då ringde Nogga,som var på väg hem ifrån stugan..Så då fick vi mera sällskap.

Tog en promenad efter middagen,så Lowa fick ut o leka med fyrhjulingen.. O sen drack vi kaffe,
åt chokladpudding o surra mera strunt! Gilla,gilla,gilla. ♥

O nu är jag en mycket nöjd,men trött dam.. Så nu lockar sängen..men jag är så sjuukt
sugen på Cola.. Så jag tror ett glas får följa med mej upp.. Ställer klockan 05.30 även imorn..
Morgonstund har Guld i mun.. Eller hur?;)

Nu, kramas o gosas med lillfisen. ♥



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0