olåst..

kände ett tag,att jag ville ha bloggen låst..
för att jag inte visste, huur jag vill göra med den.. hade tankar om att
ta bort den också,eller nja..mer inte skriva längre o bara låsa igen den så
ingen ens kan gå in o läsa..

men jag tror jag ska låsa upp den,o ha den öppen ändå.
Mest bara krångligt med en låst blogg. O anledningen till att jag haft den låst,
är inte för att jag vill hålla saker hemliga,eller för att jag vill dölja något.
Utan jag ville bara låsa den. Jag ville inte exponera mej så mycket.

Det är inte min grej, min sambo säjer att jag är "för" privat,och hemlig ibland..
Inte mot han dock,utan rent allmänt.
Ingen egenskap som jag ogillar med mej själv dock.
Jag tycker om privatliv,och integritet! ♥

I veckan har det varit fullt upp..jobb,jobb o mera jobb!
Jubileumsfirande,föräldrafika,njurstensanfall,o en hel del mys!
Hade mer än gärna skippat njurstensanfallet, saaatan joel så ont de gär!
Tror dock jag lyckats kissa ut "det mesta" de klirrade även till inatt när det äntligen gick o kissa.


Imorn ska vi iväg o fixa passen. O sen blire middag för o fira Eva,som fyllt 50..
De blir trevligt! :)


Sovtime nu iaf. Sådeså!




Era tankar..
Postat av: Linda

Jo jag vet ju att du ringt, och jag har tänkt hela veckan att jag ska ringa upp, men kommer på att du jobbar ju när jag har det lugnt nog att kunna prata ;)

Och på kvällarna glöms det :)



Vi kan ju ringas och ta resten på telefon ;)

2011-05-28 @ 09:14:22
URL: http://joolinda.bloggplatsen.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0