panik.

jag har sån jävla panik över stundande flytt så det är sjukt.
inte över själva flyttproceduren dock,utan bara det att vi måste flytta ifrån
huset till en trång jävla skit lägenhet,som är ful,skabbig och som vi absolut inte vill bo i.
jag vill verkligen inte, jesper vill inte och Lowa vill inte. Faan,vad vi inte vill.
Jag får ont i magen,och grinar bara jag tänker på det.
O samtidigt är jag så jävla less,arg och besviken på vissa så det är sjukt.

Att ständigt vara motarbetad är inte roligt. Lite stöttning och positiv energi vore
inte alls så dumt.

Också är jag rädd att den här flytten,och att behöva bo där,och så ska göra att jag ramlar ner
i svackan. Tillbaka till depression,ångest och dåligt måeende.
Jag vill trivas där jag bor, jag vill känna att jag har ett hem.

Har inte kännt det riktigt förrän vi flyttade till huset.
O nu ska allt rivas upp igen.

O jag hoppas verkligen det här går bra för Lowa.

faaan, vad jag inte vill.

Era tankar..
Postat av: Sussilull

<3 Kärlek till er <3

2011-05-12 @ 11:30:18
Postat av: malin

Nämen nu har jag missat nått, varför måste ni eller ska flytta? :(

Låter inte alls roligt, stackare!



Skickar över massvis med styrke kramar och en hel hop med kärlek! <3

Puss!

2011-05-12 @ 12:57:18
URL: http://ariiba.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch vad jobbigt!! :(

Men vem/vilka är det som ger dig så dålig energi?

Den/dom ska jag ge på truten... är det jag så ska jag ge mig själv på truten ;)



Det är bara att ringa om du vill prata, eller så kanske jag tillochmed men bara KANSKE (;P)kan komma å hälsa på nån dag :)



Kram vännen!

2011-05-12 @ 14:26:05
URL: http://joolinda.bloggplatsen.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0