tårta o mat..

i massor.. Var först till Krokom,för att fira lilla svärmor..o momman!
Där fikades det o åts tårta i massor.
Sen rullade vi vidare mot min mamma. Där vi åt massor av tacos,o sen avslutade
det hela med kaffe o prinsesstårta! Så nu är jag proppmätt!

Mammorna firade vi med blommor,kort och kramar.. :)



Nu tänkte jag kika på Irene Huss,och tjusas med min sambo.
För det tycker jag om.. ♥


Imorn, Måndag och en ny vecka..spännande! ;)




Hoppas alla ni Fina och Underbara Mammor haft en riktigt fin dag. Tillsammans med era när o kära.. ♥




Era tankar..
Postat av: malin

Vi hade det super bra på cypern!

solen hade dock kunnat få skina mer än den gjorde, så man kunde ha fått sig en bränna! ;)

Meeen det är ju förjävla skönt med semester å värme!! :)

När åker ni? är det du,mannen å lowa? :)

Puss

2011-05-29 @ 22:14:22
URL: http://ariiba.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0