ångesten..

känslan i bröstet, känslan av att någon sitter på mitt bröst. Ibland kan jag verkligen inte andas.
Det kryper i kroppen, i magen har jag en stor klump. O tårarna bränner bakom ögonlocken,
utan att jag riktigt vet varför. Jag får svälja,när jag ska prata, för att inte brista ut i gråt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mej till, vad vi ska göra. Vart vi ska ta vägen.
Jag vill verkligen inte flytta nu, speciellt inte till något tillfälligt.
Jag vill inte lämna min borg,vårat hem, den enda fasta trygga punkt vi har liksom.

Till hösten ska huset vara sålt,och då måste vi med andra ord ha flyttat redan..


vi har i stort sett bestämt oss för att inte flytta till lägenhet, och det känns..ja,bra?
Det känns så otroligt fel,dumt och jävligt lesamt att flytta dit. Så de kan inte med ord beskrivas,
är det bara.

jag har fruktansvärd beslutsångest, vart ska vi ta vägen liksom?
ska vi bo kvar här,eller ska vi flytta?

på ett sätt vill jag verkligen bo i Orrviken, samtidigt som en del av mej bara
vill bort härifrån. Det finns mycket här,som jag skulle vilja bryta loss ifrån.
Samtidigt som jag på något sätt verkligen vill bo kvar här. Framförallt för Lowas skull.
När farmor levde,var hon den största anledningen till att jag faktiskt ville bo. Nu är hon
borta,så för min del kan jag lika gärna bosätta mej någonannanstans..
Samtidigt som jag så gärna vill köpa hus/bygga hus här ute. För här är fint,o här
inbillar jag mej att jag känner trygghet?
Här känner Lowa trygghet.

Aaaah, jag vet inte vad jag ska ta mej till!

Jag vill skrika,grina och bara slå hårt i väggen!





Imorn är det fredag,o det ska bli gött. Jäkligt gött! Har dock fullt upp,heela helgen!
Stängning imorn.
Springmeet m Crusing, o även barnkalas på Djungehuset för Lowa på lördag.
O på Söndag har Lowa dansshow på folketshus. Dawes VårShow!


och,om en månad är vi i Turkiet, om en månad.. och det ska verkligen bli så jäkla gött! jag längtar sinnesjukt mycket..sol,bad och framförallt ledighet!
underbart,ska det bli!




Kärlek till min fina underbara man,och min minst lika fina, underbara dotter.

Älskade ni - utan er,ingenting!  ♥

Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

2011-05-21 @ 15:09:26
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0