en helt vanlig söndag..

en sån här dag,när regnet bara vräker ner..då känns det inte heeelt fel att veta att vi
snart åker till sol och värme! :) Fy tusan,så jag längtar.
Igår var vi och fixade passen,så det är grett! Bara o hämta ut dom sen..

Gick på stan en sväng med Mamma&Håkan också, fikade o så..
Sen hängde jag o Lowis med Pelle&Isak, va på Jamtli en sväng o kika på djur,o sen
plockade vi upp Jesper o for en sväng på djungehuset..  Nöjda o glada barn! :)

Igårkväll var vi på middag, Eva har ju som sagt fyllt 50 år.. Så vi firade henne igår!
En mycket trevlig kväll, med god mat och trevligt sällskap.
Av oss fick hon presentkort på Fiskpedikyr, huur fränt verkar inte det då?
Asfränt tycker jag, så jag hoppas hon gillar det! :)

Idag blir det inte allt för många knop, jag är seg. Tänkte klippa gräset idag,
men vädergudarna tyckte annorlunda.. Får fixa det i veckan istället.
Ska till mamma,och äta middag ikväll. Får se om vi hinner förbi svärmor också.
Morsdag idag ju,så man ska väl uppvakta dom!
Själv fick jag ett super fint egenhändigt gjort halsband,teckning,kort o massor av kramar av Lowa imorse.. ♥
Det och kuddkrig,gjorde min morgon! :)


Lowa var dock arg,för hon ville ge mej frukost på sängen..
o Jesper var ju inte hemma,o hon behövde hans hjälp..så hon var vääldigt arg där ett tag!
haha.. försökte förklara att vi kunde ta de en annan dag.. ;)
kan inte förstå vart hon fått sitt humör ifrån!?


Till veckan öppnar jag,hela veckan.. blir kalasbra de,
så hinner man ju kanske göra nåt på eftermiddagarna också!
Både nödvändiga saker,o lite roligare nöjen.. Det är mycket nu.. ;)
Klassfest med Lowas klass på tisdag eftermiddag, grillning i Djupstan.. så då måste de fasiken bli
finväder! ;) O sen på Onsdag,tar ju min lilla kusin Anna studenten, så då ska hon firas.. Långhelg sen,
o då ska det vilas.. O på lördagen ska vi på fest med föräldrar och personal på jobbet! Det ska bli roligt!
Lowa får följa med Anders&Eva upp till Lundsjön,o mysa där med dom.. O som hon längtar..
Sen ska försöka ta oss till Jänet också,för o få bli snygga i håret allihopa! O för o få mysa med dom givetvis.

Mycket nu som sagt, men mycket rooligt.. =)
Snart kommer syrran hem också, o Lowa ska ha sin första skolavslutning! ♥

Ska på utflykter o sånt me jobbet också..
ja jäklar,dom här veckorna som är kvar nu, innan ma fär te
utlanne kommer gå tokfort ju! :)

O hajjar ni,huuur jäkla gött vi kommer ha det där då!?
Jaaa,precis! ♥





Era tankar..
Postat av: Tirja

Det är ju inte lite fuskit att ni ska åka utomlands! Men det är du så vääärd!

Njae jag känner väl inte att jag gått ner något MEN jag kämpar på iaf ^^ Det går sakta men säkert ^^



Haha ja han är bra söt skitungen ^^



Kraaaam <3

2011-05-29 @ 20:26:15
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0