har inatt upplevt,en utav dom värsta nätterna på riktigt länge.
det stavas m a g s j u k a.  fy,fan vad jag har varit dålig, tror jag sov en timme sammanlagt på hela natten, resten av tiden var jag på toa,alternativt låg och kved. På riktigt, dom här Cryptopsporidierna(stavning!?) är dom verkligen borta? För jag är nästan lika dålig nu,som då.
Har precis lyckats förflytta mej ifrån sängen till,soffan. På fullaste allvar. Och att få en sån här magsjuka,det är allt annat än optimalt med tanke på min diabetes. Mitt blodsocker har konstant legat på strax över 3 och jag har lyckats häva dom katastrofalt och farligt låga värdena med dextrosol och mjölk. En banan,fick jag ha i mej en stund också.

Nu har det dock varit lugnt någon timme, men jag är verkligen helt f ä r d i g..
Måste försöka få i mej en macka,eller något.
Pappa skulle komma med Lowa sen,och jag hoppas på att han kanske har med lite nyponsoppa,och fil!


usch,jag känner mej verkligen jätte liten,och ömlig just nu.


Era tankar..
Postat av: Tirja

USCH va jag önskar jag hade haft körkortet nu, NYSS! Då hade jag kommit med nyponsoppa och glass åt dig! Och lite pepsi max för det är (iaf för mig) det bästa mot en kräkig mage!!



Hoppas det är snabbt övergående för dig hjärtat!

Puss <3

2011-11-29 @ 17:14:09
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men usch! Magsjuka är bland det värsta jag vet att få! Man har ju inte en chans att få i sig något då...Hoppas du kryar snart!

2011-11-30 @ 09:14:23
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0