♥ Fredag!

äntligen Fredag igen.. jag älskar fredagar :)

Var och handlade imorse,innan jobbet. Framförhållning, javisst! :)

Näe, men hä försöker vi vara effektiva! Bestämde oss igår,för att vi skulle ägna vårat fredagsmys,till
nån sorts sanering av hemmet. Då det förfalligt kolossalt på sista tiden. :(

O ska jag hinna åka in till staua en sväng imorn,och handla nödvändigt adventstök,och dessutom baka! Så måste det helt enkelt städas ikväll. O julbordet imorn är dessutom klockan 16. Dum tid,tycker jag.
Aja,inget man kan göra något åt.. Gott ska det då bli iaf! :)
Äh, vi lyckas nog rodda ihop den här helgen också på något vis.

Tog tag i Jultidningarna igår iaf, så några är t.om utdelade! ;)
Sen hoppas jag vi får iväg det mesta i helgen.. Ta mej tusan!


Tror jag gör en favorit i repris i helgen, och stänger av telefonen. Som grett de ju! :)

Blir en riktig fixa&dona hemma helg helt enkelt.  Och ladda inför en grisvecka,nästa vecka.
Hej o Hå!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0