♥ Långa dagar..

Såna där dagar där allt liksom bara går i ett..Idag är en sådan dag, jobbar till tre. Sen ska jag plugga,för att sedan avsluta dagen på OSD med en föreläsning av Paolo Roberto.
Planerar att anlända hemma FÖRE nio iaf, det är mitt mål.
Imorn har jag skola,och plugg hela förbaskade dagen. Därav att jag måste plugga idag, annars blir nog min lärare sinnut imorn. Sen är det Föräldraråd på kvällen, men vet ni? Det tänkter jag skita i, för jag tänker umgås med mitt älskade barn. Och Tina! ♥
Fasiken, har ju bara kunnat umgåtts med Lowa på kvällarna den här helgen, o ikväll ska jag bort, på onsdag jobbar jag halv sent osv. O till helgen jobbar jag 10.15-20.15 Lördag och Söndag. Poff, så försvinner den helgen! Och all samvaro med familjen. :( O det är för jäkla trist!
Det är ju en jäkla tur man trivs med jobbena iaf.

Funderar på nån sorts lööövweekend i slutet på den här månaden.. Det vore liksom gött! ♥
Har hunnit med en hel del mys med karln i helgen iaf, och det är som mysigt när det hinns! :)
O i fredags hade vi mysigt middagssällskap,de var så trevligt! ♥

I lördags slutade jag lite tidigare ifrån jobbet,för att hinna vara med på Minnesgudstjänst. Det var fint, men långdraget och segt. Tur man inte e i kyrkan oftare.. haha!
Gick en sväng på kyrkogården både före och efter, o jisses vad fint det är med alla ljus! =)
Lowa lämnade en teckning på Farmor&Farfars grav också, och tände två egna ljus. Älskade lilla barn! ♥
Efter kyrkbesöket, skjutsade jag in Pappa + date,och Farbrorn+ Fru till staua. Lowisen blev upphämtade av Anna, som sen joinade oss till middag och mys! =) Karln va ute på grabbmiddag,och öldrickning.
Fasiken va glad jag blev, när han ringde mittinatta och va utelåst! Tur jag precis bara hade slumrat till. Karlar! ;)


Näepp, plikten kallar! ;)

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0