♥ Långt inne

att det ska sitta så jäkla långt inne att bara ta tag i saker och ting?
Faasiken,vad jag är trögstartad. Kom ganska precis hem, och har ungefär hundramiljarder saker,att
fixa och dona med här hemma. Då tvättberget snart är oövervinnligt, och jultidningarna fortfarande ligger i kartongerna,ouppackade. Yeeey!
Om två timmar ska vi dessutom infinna oss på fritids. Kanske måste duscha innan?

Skulle behöva dra ett,eller tre varv med dammsugaren också. Och dammtorkat,och skurat, och och och.. en himla massa mera!
Istället hamnade jag här. Braa, Joanna.

Näe, men hur lägger jag upp det här nu då?
- Starta en tvättmaskin
- Packa upp,och sortera jultidningarna. ( Börja iaf)
- Organisera om bokhyllan i tvrummet, så att Lowas spel&pussel också ryms där.
- Duscha
- Dammsuga
- Skura
- Städa toaletten
- Fixa iordning i gästrummet.

eeh, jamen näe! Allt detta är tamejfan en omöjlighet att hinna idag. Tur jag är ledig i helgen! Kuuulhelg, ajjemän!

ja, här kan jag ju inte sitta..

Era tankar..
Postat av: Tirja

Så såg min dag också ut!!!

Kom en bit på vägen men inte va det långt iaf :P

haha



Hoppas det gick ganska bra för dig iaf!



Puss <3

2011-11-24 @ 16:52:07
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej, Joanna! Jag läser ofta din blogg. tycker du har mycket bra ordförråd och fina bilder, har ochså lätt för att skriva av dig. Det är jätteviktigt att få ur sig det man känner, med egna ord.Jag har själv skrivit ofta ur mina synpunkter. Jag skriver mest som jag tänker.Men det blir längre emellan nu. Ha det så bra vännen, så hörs vi.

2011-11-24 @ 22:56:14
URL: http://familjen-deliasson.se
Postat av: Hanna

Visst är det ett jäkla ekorrhjul;) Sitter också och läser bloggar istället för att få tummen ur...och bara sätta igång. Ibland blir jag bara helt trött och utmattad av att rada upp alla måsten! Ha en skön helg!

2011-11-25 @ 08:37:58
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0