♥ Ledig Helg! :)

Så har man äntligen fått gjort helg.. Känns inte allt för dumt.. :)
Nu inväntar vi bara karln,som skulle handla o så.. Sen åker vi till Persson/Olovsson för tacos,och mys! ♥
Det blir toppen det.. :)

Imorn väntar sovmorgon.. Sköönt,är vad det ska bli! :)
Sen tänker jag ta dagen som den kommer.. sådetså.

Tror jag ska stänga av telefon också.. Det vore så jäkla skönt! Jag kan tycka att telefonen är ett stressmoment, utan dess like. O jag orkar verkligen inte det nu.

Dessutom PMSar jag värre än någonsin nu tror jag..eller mittimensen-pmsar?
Blödig,ledsen,stingslig och bara BLÄ! Usch, hatar det.
Någon som har nåt bra tips på hur man lindrar sånt? Eller helst av allt bara tar bort det?

Näe, i helgen ska jag bara fokusera på mej själv,och min familj. ♥



Era tankar..
Postat av: Tirja

Det gör du så rätt i!!! <3



JAAA annars får man ju inte allt som är gott på mackan ;) haha är något jag har med mig sen jag va liten alltid ätit äggmacka med ost under! Som tur är det inte så ofta jag äter dom alls ;)



Hoppas du får en helt underbar helg gumman!!! <3



PUSSSS <3<3<3

2011-11-18 @ 19:15:48
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0