♥ Lördag!

Jag och Lowisen tvingade in morfarn till stan imorse, för en liten snabb inventering inför advent. O andra nödvändiga saker. Så nu jäklar ska här fejjas! Mannen i huset är och skruvar med timmerbilen. Kul för han..höhö!

Efter jobbet igår,brann jag av. Eller njaäe, först hade Lowa århundradets utbrott. Vilket slutade med att jag var heelt färdig,och min älskade man fick ta över. ♥
Det hela lugnade sej,och sen åt vi en mysig middag i soffan. Lagomt tills den var slut brann jag av.
Slökikade lite på "På Spåret" o sen Skavlan,innan vi praktiskt taget kröp till sovrummet, båda två.
Hej du glade,Pensionär! Typ.. :) Så, det blev med andra ord inte städat alls igår. Vad hade jag trott egentligen? Efter en lång,slitig vecka för oss alla? Aja.. :)

Den lugna och tidiga kvällen,gjorde ju att jag vaknade pigg o glad kring åtta imorse. O det är ju inte alls så dumt!
Håller på och tvättar lite,och ska väl ta tag i själva städandet också. Får se hur mycket som hinns,innan vi ska på Julbord.

Fyndade förövrigt en kandelaber på Rusta idag.. En liten mindre,men väldigt tjusig sak! Nöjd tjej! :)

Efter sanering,och adventspyssel här hemma,kanske jag till o med,kan bjuda på några bilder.. Ma får väl si.. ;)


Näe,bäst o sätta igång medans jag har både energi och motivation tror jag! ;)

Lowisen är och delar ut jultidningar till grannarna hon.. Stora lilltjejen! ♥




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0