♥ Paolo Roberto

Igår kväll var jag med några jobbarkompisar, på en föreläsning med Paolo Roberto. Och vet ni?
Den var jätte bra, dock jätte liten publik. Tror vi var 50 pers kanske. Trist.
Hur som helst så var själva föreläsningen jätte bra, en sån där föreläsning som alla borde gå på.
Man fick sej en hel del tankeställare över livet,samtidigt som man fick sej bra många skratt.
Karln har humor. Och karln kan konsten att prata från hjärtat, och få folk att lyssna.
Näe, så får någon chansen att gå och lyssna, så gööört! :)
Själv tackar jag min arbetsgivare,för att vi fick gå!



lånad från google


Lagomt tills föreläsningen var slut,kom min migrän åter. Så de va bara till o hem,o attack sova.
Imorse var den dock kvar. :( O höll i sej till ett tiden idag tror jag. Med andra ord, no school för moi.
Får väl se till o plugga mer effektivt hemma.
Nu är jag piggare, men huvudvärken är inte helt borta.

Ska strax åka och hämta hem lillskrotet ifrån fritids. Hon har fått hosta, big time. Dock feberfri och pigg, så jag hoppas hon reder ut den här veckan på skolan. Annars får jag problems.

Har varit lite duktig,denna timme då jag faktiskt varit vid liv.
Jag har ETT skickat in Lowas Jultidningsbeställning, vilket även fick mej att inse att vi kommer behöva en släpvagn,alternativt transportern när det där ska hämtas ut. Huuuuh!
Sen har jag TVÅ äntligen styrt upp försäkringenDoris. Kan ju liksom va bra, utifall att hon blir sjuk,eller skadad. För min del skulle jag en sån gång "ta tag i det själv" (läs - lejja nån vänlig själ att göra det.. ) Meeen, för Lowas skulle,som älskar katta mer än allt så försäkrade jag henne. Joooråmensåatte. Nu är det grett.
Vilket säkerligen innebär,att när hon blivit knipsad och får gå ut igen försvinner alternativt hamnar i ett slagsmål så veterinär vård blir nödvändigt. Apropå att knipsa, måste ringa Ejra om det också. Där ska dom visst vara bra,och billig? Någon som vet?

näe, färdig svammlat. Barn ska hämtas, mat ska lagas.
Och ljus ska tändas!

Här vankas hederligt TisdagsMys tamejtusan! ♥


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0