♥ Slappar helg

jag har haft en bra helg, en sån där helg då jag liksom bara har varit,och njutit.
Och inte gjort så mycket alls faktiskt.. Har sovit tills jag vaknat, pigg och utvilad.
Ätit god mat, och myst massor.

Fredagskvällen spenderades tillsammans med Olovsson/Persson och mys i vanlig ordning.. Underbara ni! ♥
O igår drog vi oss sjukt länge,för att sedan äta frukost tillsammans..Myste på och bara var fram tills att vi for till Momman i Krokom, och där fick Lowisen stanna. För att mysa,och bli bortskämd. ;o) Vi drog oss in till stan, storhandlade o dona, sen blev det middag på Loftet,tillsammans med Svärfar&Eva och Jocke&Jessika.
Trevligt,och gott som tusan! ;)
Skjutsade hem Svärfar&Eva efteråt,och blev kvar där en stund innan vi for hem.
Hemma slappade vi framför tvn och bara mådde gott.

Imorse vaknade vi runt nio,pigga och utvilad! Göttans det! =)
Karln for och skruva,och jag for till Krokom för att hämta Lowa. Blev kvar där en stund,och bara umgicks med momman. Mys! :)

Sen hamnade vi på stan tillsammans med Pelle&Ante o Antes lilla Julia. Trevligt! =)

Nu har vi gjort läxor,och ätit en go middag!

Lowisen ska snart sova,och vi kommer väl somna framför TVn skulle jag tro!höhö..

Imorn vankas ögonbottenfotografering för moi. Gruvensamt,då jag avskyr när folk ska hålla på att pilla runt mina ögon. Jag är imponerad över dom som måste ta ögondroppar o skit,vareviga dag. Ni är duktiga!

Annars så får vi väl se,vad denna vecka har att bjuda på!? Hoppas på mys,med mina flickor.. O sen tänkte jag ge mej på en storstädning inför advent. Ser framemot att adventspynta o göra mysigt här hemma! :)
Måste försöka plugga en massa också,eftersom jag givetvis jobbar både tisdag,och fredag då jag egentligen har lektioner.. Taskig tajming kan tyckas.. Men jag ska ju få jobba på Rödön ju! O det mina vänner, det tackar man aldrig nej till! ;)





Era tankar..
Postat av: Tirja

Vilken härlig helg ni verkar ha haft :D



SV: ja du jag gillar inte sånna här dagar heller!

Ja du får säga du som jobbar ;) Du vet ju när jag är upptagen haha ^^

Ja vi har ju som det ;)



PUSS <3

2011-11-20 @ 21:59:23
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja jag verkligen längtar! Ska bli så mysigt att få hålla på med syskonen framförallt ^^

Och få se lillen baka för första gången! Undra hur ont i magen han kommer ha! Hahahaha :D



Ja inget planerat än så det funkar :D



PUSS <3

2011-11-21 @ 10:44:56
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Det tycker jag låter utmärkt :D



PUSS <3

2011-11-21 @ 11:24:41
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0