♥ Sova

Jag älskar att sova, för det är så jäkla skönt. Samtidigt som jag avskyr det,för jag förlorar en himla massa tid. Tid som jag skulle kunna spendera med människor jag älskar, tid till att tvätta,städa,mysa,kramas,jobba och tjäna massa dollars. Typ.
Hursomhelst,så när jag hade skickat barnet till skolan imorse,så gick jag o la mej igen. Somnade och sov till halv elva, så jäkla gött! Kunde sedan i lugn o ro,gör mej iordning för min halvdag på jobbet.
Inte alls så dumt, tänkte om man skulle ha råd att alltid jobba halvdagar, jiiiisses så gött! O tänk så mycket tid, man skulle ha över till annat. Det vore nåt det, ska bara hitta ett jobb där jag först o främst stormtrivs, o sedan tjänas sjuukt bra. Så jag liksom kan säja, att jag bara behöver jobba halvtid.
Vore inte det skönt så säj?

Nu ska jag faktiskt göra mej en kopp the, och sen ska jag krypa ner.. och sooova!
I väntan på min älskade man. ♥





Sötstrutar - Lowis & Thelma. ♥


Era tankar..
Postat av: Jennie

Ja, åååååh vad mycket piggare man skulle vara om man bara behövde jobba 4-5 timmar per dag! Så mycket mer LIV man skulle hinna och orka med!

2011-11-10 @ 12:04:10
URL: http://www.jenniegrinde.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0