B i t t e r & L e j

åh, vad jag önskar att dygnet hade lite fler timmar och att veckan hade lite fler dagar..
Fasiken, jag får inte tiden att räcka till,så som jag skulle vilja.
Och det gör mej frustrerad, och stressad.

Ikväll hade jag verkligen velat myst med mina tjejer,hos Tina i Ås. ♥
Men det går inte,och hinns inte. För Lowis måste i säng, för vi ska upp tidigt imorn. Jag är iofs sjukt jäkla trött,så jag skulle knappast orka. Skulle väl somnat efter fem minuter. Men då hade jag ju fått myst lite ändå.
Aja..

Varför i hela fridens dar,är jag så sjukt jävla trött?
Jag har bra järnvärden,och är inte gravid.. Så jag förstår faktiskt inte?
Mörkret,tidsomställning och allmänt grått kanske gör sitt?
Det är inte roligt iaf.

Idag har jag jobbat, på gruppboendet. Imorn väntar det en tiotimmars dag,på Rödön.
Det ska bli mys,och jag saknar dom ju.. Meeen,jag är så trött så jag skulle vilja grina.
Har trott,och sett framemot en ledig dag på fredag,innan helg jobb som assistent. Men näe,då har jag visst lektion! Fan. Jag vill inte, jag orkar inte.
Jag vill BARA sova.
Och Fredag hade varit perfekt för det.. Såärdetbara.

Efter jobbet idag,var jag och fick massage! Jäklarns ni,va ont det gjorde.. Men sköönt.
Fick nacken tejpad också. Får se hur/om det hjälper.
Varken nacken eller ryggen mådde väl riktigt som dom skulle,om man säjer så.
Tejpen är för övrigt, neonrosa. Det är ju en uppiggande färg iaf, alltid något. Trist att man inte ser sin egen nacke då.

Näe, snart är Bompa slut, o det vette rackarn,om inte jag ska bädda ner mej tillsammans med barnet redan då.
Det känns som det behövs, men jag skulle behöva tvätta. Och packa upp, och röja,och plugga, och skicka in beställningen på Lowas jultidningar,och, och en hel hög med massa andra jäkla och också..


Mer Lej just nu faktiskt. Imorn kommer min man hem,och jag ska fan Krama ihjäl mej.


jomen visst, ena kattungen haltar som attans och kliver inte på ena bakbenet. Bara sådär?
Jaha, vad göra?
Jag tror jag ger det några dar, blire inte bra och hon verkar ha ont får hon fan somna.



Ja, jag ska sluta gnälla och klaga. En annan dag..
Men idag är jag fan en riktig B i t t e r F i t t a.


bilden har jag lånat på google.


Era tankar..
Postat av: Tirja

Underbara älskade du, va jag önskar jag kunde ge dig lite energi, men jag har sån brist på den jag med, jag tror bara snön kommer så blir man piggare igen! Då är det inte så mörkt längre! Och då kan man dricka varm oboy och mysa utan att det gör något! <3

2011-11-02 @ 20:03:16
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: mickis

Lejsamt att aldrig få sova ut. Själv skulle jag vilja jobba mera :-/ påminner om rosenrot artic root. Har för mig att du brukat äta dom men det är ju inte alltid man kommer ihåg dom (dyra små) rackarna :-)

2011-11-02 @ 20:33:55
Postat av: Tirja

Bölfian min <3



Så glad att du finns i mitt liv!



Puss <3

2011-11-04 @ 16:26:56
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0