♥ helgen,typ..

Igår firade vi vårt lilla hjärta. Hela långa dagen, började med sång, fika och paket på sängkanten. Sen fortsatte det med tvmys i sängen, städade upp lite innan frukost. O sen var det folk här i stort sett konstant hela dagen.
Rooligt! :) Lowa var helnöjd,och glad.
Tack till alla fina, som var med och firade trollongen! ♥

När alla gäster åkt hem, och födelsedags barnet somnat så avslutade vi kvällen i soffan, med ost&kex och bara vi. Inte alls så dumt, om jag får säja de själv..


Idag har jag jobbat, jag överlevde. Har dessutom varit och träffat en dsk och fått delegering på ett ställe. Är nu bara hemma, skit trött,nyser,snorar och är rädd jag har feber.

Har verkligen i n t e  tid med nån sjuka nu! Bara hålla tummarna, och försöka hålla sej frisk det.



Era tankar..
Postat av: Tirja

Ja jag tror du kan behöva det på riktigt!



Ja det va inge kul att komma på förskolan i morse! Det är så sjukt tråkigt, eftersom dom vandaliserar flera av förskolorna här så våran får inte ens måla/tapetsera om fast det skulle behövas, och nu då det här på det så får dom ju vänta ännu längre på det :(



ja det kommer bild bara jag orkar ;) Den är ju inte ny ny, utan ny begagnad ;) haha Men jag känner verkligen INTE för att betala 700 - 1200 spänn för en ny overall!



Saknar dig med, massor! Ja det är bara och komma det <3<3<3



Massa kramar och jag ska hålla tummarna för dig att du inte blir sjuk!

2011-10-10 @ 17:43:13
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja det va super gott ^^ Lillen åt korv och ägg, han dissade potatisen! Konstiga unge haha!



Ja verkligen, är jätte nöjd med den jag fick tag på nu, den ser lite ut som en skoteroverall också ^^



Ja det hände ju i nedre torvalla bara nyligen, då dom hade krossat 180 rutor på fjällängsskolan! Jag fattar inte vad man får ut av det :( Och så får dom inte ha övervakning på gårdarna på nätter och helger, fast det skulle behövas!!



Ja det är ju den också, bara jag som har massor med sånt :P Du kan få lite tid av mig <3



Puss <3

2011-10-10 @ 20:16:17
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Jag tror inte dom får faktiskt :S

Ena fröken va också sur över att dom inte får ha det!



Ah skickar massa tid till dig nu då <3 ;)



2011-10-10 @ 20:43:43
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0