jobbiga jävla dag.

ska ägna största delen av detta inlägg till att klaga&gnälla.
Bara för att jag kan, och för att jag får.

Jävla skitdag,ifrån helvete. Heelt ärligt. Hade sett framemot två lediga dagar (igår&idag) för vila, och återhämtning. Istället blev gårdagen kaos, och den här dagen också. Visst det har "gått bra" men jag mår inge vidare, och har dessutom jäävligt ont. Jag hoppas det ger med sej, snart. Eller åtminstone lättar något.
 Känns sjukt gruvensamt med en tiotimmarsdag på dagis imorn. Men jag vill verkligen dit, jag saknar dom små trollungarna där.

Men fasikeen, är så jäävla less. Vänd då,vindjävel vänd.

Hade under förmiddagen min kärlek tillsammans med mej, och senare när han verkligen var tvungen att åka och jobba, kom finaste Göllet. ♥
Skönt att slippa vara ensam,mittuppiallt. Nu är jag iofs ensam, väntar på att först det lilla hjärtat ska komma hem,och sen det stora hjärtat. Så familjen är samlad.

Åh, jag älskar dom så det gör ont alltså. ♥


Hoppas på att jag är vaken och "med" under kvällen bara.


neej,fan. bättre dagar och medvind nu,tack.





Era tankar..
Postat av: Tirja

Önskar jag kunde överösa dig med medvind!

<3<3<3



Tänker på dig mest hela tiden ska du veta!

2011-10-12 @ 19:56:04
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0