♥ Lowa 7 år!



Idag är det din dag,lilla vän..

Stort Grattis på Födelsedagen, älskade lilla hjärtat.
Du är det finaste som finns.
Du är det vackraste i världen.

Och, aldrig ska jag sluta älska dej.






Ett barn är ett mirakel
väl värt att vänta på.
Det största och det bästa
en mor och far kan få.

En dotter kan förtjusa
från början med sin charm.
Och gärna blir hon buren
av någon villig arm.

Men snart hon börjar tröttna
på att bara vara rar.
Och livet har så mycket
som lockar och som drar.
 
Den tiden går så fort
från liten tjej till stor.
Dock är hon alltid älskad
långt mera än hon tror.


Era tankar..
Postat av: mamma

versen du skrivit in är så rätt, så rätt..vet jag av egen erfarenhet ;) Älskar dig, min stora dotter kram !

2011-10-10 @ 19:43:16

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0