♥ Nightynight!

När jag var ner till tvättstugan,så satte jag igång en ny tvättmaskin. Varför? Är då min fråga!?!
Jag orkar ju inte hänga den ikväll iaf.. Så typiskt mej,på nåt vis.
Aja, den lär ju ligga kvar tills imorn..kan karln få hänga den när han vaknat till liv. Perfekt! :)
Nästan så att det verkar uträknat..hööhöhö!

Har druckit the,och myst med mitt lilla troll nu ikväll..♥ 
Älskade,älskade barn.
Så nu kan jag gå och lägga mej, klockan är ju trots allt snart tio,och huvudvärken börjar komma smygandes. Betydligt senare än vanligt dock, och det är ju skönt iaf!

06.45 ringer(förhoppningsvis!!) klockan imorn, det är ju nästan så det räknas som sovmorgon.. Förut började man ju nästan jämt jobba sju.. så man ska väl inte klaga! ;)



Era tankar..
Postat av: Jennie

Har du ofta huvudvärk? Det låter så när du skriver att den kom senare än vanligt.. :/ jobbigt. Hoppas du kan sova trots den. Tack för att du kommenterade hos mig. :)

2011-10-25 @ 21:18:00
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: Joanna

Sv:

Ja,nu dom senare månaderna har det kommit oftare och oftare..o sista veckan/veckorna har det varit varenda dag..mer eller mindre,och oftast lett till riktiga migrän anfall.. :( Börjar bli riktigt jobbigt faktiskt. Men har kontaktat en karl/kille/gubbe som håller på med akupunktur.. Så nu är de mitt hopp.. ;)

har du några bra tips, eller huskurer så dela gärna med dej! :)



kul att du kika in förresten.. :) ha det toppen!

2011-10-26 @ 08:23:08
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0