♥ Storhandling..

Är helt ärligt för jävla trist, men det är som med dom flesta andra "måsten" det är för jäkla skönt o ha de gjort!
O ikväll fick jag det gjort. Passande då vi ska åka imorn,eller? :) Det har verkligen ekat här hemma. Även såna där basgrejer, som torrvaror! Kattsand o kattmat skulle ju också fyllas på. Osv.
Åtskilliga pengar försvann alltså på Maxi. Men så är det handlat o påfyllt inför kommande veckor också. :)Så, vi behöver med andra ord inte handla det första vi gör nästa vecka. O det känns ju skönt.
Bara sånt där som ska fyllas på,färskvaror o så. Skönt att ha fyllt upp frysen också..

Har varit o firat Christoffer som fyllt år också, o myst med hela familjen Olovsson/Persson..

Tvingade med Anna på Maxi också, så då fick vi lite kvalitetstid. Det var alldeles för länge sen..

Hade som tänkt städa här hemma idag också, eller nja åtminstone ta tag i dammsugningen, men på nåt märkligt vis, så tog det liksom slut på tid. Ska ner och byta tvättmaskin en sista gång för idag,O sen tänkte jag renbädda vår säng,innan dusch och natt för mej! Hinner jag på en halvtimme tro!?

Jo,just.. Tog o gjorde slag i saken,o köpt oss en ny sop idag också! Då jag lyckats knäcka sönder den gamla, då vi bodde nere i huset...o nu först blev det en ny inhandlad... eeehum, har jag nämnt att vi fortfarande inte fått upp någon kökslampa? Eller att gästrummet, eller ja det såkallade gästrummet fortfarande är ett förråd?
Näe,just det.. här går det inte undan direkt.
Tror det är nåt med luften här uppe kanske? Då vi fortfarande inte fått tillgång till varken förråd eller garage, än!  Tur det är snöfritt än så länge..






Era tankar..
Postat av: Tirja

Kan hjälpa dig ja att ta tag i gästrummet! ;)



Hoppas du får en härlig helg nu!!! Så syns vi ju till veckan :D :D



Puss <3

2011-10-26 @ 23:52:16
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: macknow

Hej hej!

Jag har anmält Alfons till Myrviken. Det kostar endast 200 kr för 10 gånger, vilket verkar vaar jäkligt billigt om man jämför med storsjöbadet t ex :)

Malin som man anmäler sej till:0706672647



Allt bra annars?

2011-10-27 @ 14:27:53
URL: http://macknow.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0