♥ tillökning

naken,blöt och trött klev jag ur duschen vid sju snåret imorse.
Hör Dorran skrika rakt ut, hittar henne bakom soffan, o där låg en kissebäbis o pep, och en till halvvägs ute. Hoppsan!
Fixade iordning lite i vild panik innan jag var tvungen o fara på jobbet. O som tur var,så stannade bebisfödandet efter två. Såå, en Ozzy och en Dixy blev det. Lovar er bilder, bara dom öppnat ögonen och fått lite charm.
Lowa är stormförtjust! Och bara längtar efter o få gosa me dom..

Någon som vill ha en kisse förresten? ;)

Annars i helgen så har jag jobbat en jäkla massa, hängt i Långan - fått go mat, och spelat Alfapet.
Och sist men inte minst fått kramats med mina fina älskade. ♥

Imorgon är jag ledig, och då ska jag göra absolut ingenting. Det ska bli för jävla skönt faktiskt.

Näe, tror de blir sängen snart för den här fröken. Tröttare tjej.


Blir så jäkla trött på mej själv ibland, var duktig och skickade in Hba1c förra veckan (långtidsvärde för blodsockret) och blev något lej när jag får ett nytt hemskickat. " Du hade glömt ange provdatum, så du måste göra om det." Meen, tröttsamt.
Aja, får göra om och göra rätt imorn då.


Har äntligen fått iväg alla inbjudningar inför Lowas kalas nu. Sköönt! Och ju mer jag tänker på`t, ju gladare blir jag över att vi faktiskt valt o ha det på DjungelHuset.


neeejmen, sova vare ja! Ont har jag också, crap.

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0