♥ lite bilder..

känns som att jag lovat lite bilder ett tag nu.
har dock inte hittat sladden till kameran, så bilder från namnkalas
o dylikt får vänta.. ni får nöja er med en liten del av
vad som fastnade på bild från juli/början på augusti.



jag fyllde 25.. Posè bild med finaste syster! ♥



     
hade en fin dag, med nära&kära.


ronnie trivdes bäst på studsmattan.

finaste ida!
    
jag&lowisen var på jamtli med Jänet&Lilly! Mys! ♥



Lowa lekte med kameran, som vanligt! ;)

     

Tog en trip till Kvarna, en lördagskväll!



MysPys,Sovhäng. Finaste tjejerna! ♥


Era tankar..
Postat av: Jannike

tack så jätte mycket. allt gick jätte bra o vi mår prima =)

//Jannike

2011-09-05 @ 18:20:09
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Tirja

Tack för din kommentar i den låsta! Jag hoppas ju också på det! Men man ska ju inte ta ut något i förskott!



Massa kramar <3<3<3

2011-09-05 @ 21:08:28
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Ida

Vill ta till protokollet att Jag normalt sett inte ser ut riktigt sådär, Lowa hade lekt frisör:-)

2011-09-09 @ 20:57:23

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0